Розробка уроку. Кочерганова Л.П.

Тема. Вибір друзів. Уміння товаришувати і спілкуватися

Практична робота: моделювання дружніх стосунків дівчаток і хлопчиків.

Мета: формувати елементи загальнокультурної, громадянської та здоров’язбережувальної компетентностей, показати цінність добрих стосунків між ровесниками, між хлопчиками та дівчатками; формувати уявлення про специфічні якості, характерні для хлопчиків і дівчаток; виробляти вміння проявляти ввічливість, тактовність, повагу, чесність, порядність; сприяти формуванню позитивних стосунків між дітьми різної статі; вчити проявляти взаємну повагу; виховувати в хлопців навички шанобливого становлення до жінок і дівчаток, сприяти формуванню рис характеру відповідно до статі.

Обладнання: презентація, малюнки, фото класу, тести, прислів’я, логічні завдання.

Інтерактивні технології: технологія «Мікрофон», «Мозковий штурм», «Незакінчене речення», «Асоціативний кущ», «Займи позицію», ігрові технології, групова робота.

Хід уроку

І. Організація класу (Слайди 1)

1. Емоційне налаштування на урок

Пролунав уже дзвінок,

Починається урок!

Слайд 2

Вчитель.

Усміхніться всім навколо: Небу, сонцю, квітам, людям, І тоді, обов'язково, День тобі веселим буде!

Діти:

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, в небі пташки!

Доброго ранку, маленькі дубки!

Я вас вітаю, я вас люблю!

Ми живемо в одному краю!

2. Девіз уроку (Слайд 3)

Будемо працювати активно,

дисципліновано, уважно,

зібрано і дружно!

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Тести (за варіантами)

І варіант

1. Встав пропущені слова

Зустрівши знайомих …

Перебивати того, хто говорить …

Якщо в когось щось упало …

2. Доповни список «чарівних» слів

Доброго ранку, …

Перепрошую, …

Щиро дякую, …

3. Чи можна вилікувати ВІЛ-інфіковану людину?

ІІ варіант

1. Під час зустрічі з людиною, що має фізичні вади, ти …

· … будеш сміятися;

· … за потреби запропонуєш допомогу.

2. Познач правильне твердження.

· Розмовляй з незнайомцями.

· Грайся з друзями.

3. Чи передається ВІЛ при спільному користування книжками?

ІІІ. Актуалізація опорних знань (Слайд 4)

Вчитель. Кожен із нас мріє мати багато друзів, досягати взаєморозуміння з однокласниками. Але, на жаль, у житті бувають прикрі моменти, коли люди ображають одне одного, ведуть себе грубо, некоректно. Як такі вчинки впливають на здоров’я оточуючих і як уникнути подібних ситуацій, ми й спробуємо сьогодні з’ясувати.

ІV. Оголошення теми та мети уроку

Вчитель. Тому ми сьогодні поговоримо про вміння дружити, про правила спілкування в класі, а також про дружбу дівчаток і хлопчиків.

V. Інтерактивні вправи

1. Асоціативний кущ (Слайд 5)

- Що означає слово «друг» на вашу думку. Яким має бути справжній друг?

2. «Мозковий штурм» (Слайд 6)

- Якими, на вашу думку, повинні бути стосунки між людьми?

3. Правила спілкування в колективі (Слайд 7)

VI. Робота над темою уроку

1. Робота за підручником (с. 27) Читання «ланцюжком». (Слайд 8)

- Розкажіть за малюнком хто з ким дружить.

2. Бесіда. Фото класу (Слайд 9)

- Чи є у вас друзі серед однокласників? Назвіть його ім’я.

3. Проблемне питання (Слайд 10)

- Уявіть, що ви посварилися з друзями. Чи охоче ви прийдете до школи?

- Який існує секрет спілкування? (Доброзичливість, не ображати).)

Слайд 11

- Народна мудрість говорить: «Стався до людей так, як хотів би, щоб вони ставилися до тебе».

Висновок. Прагніть з усіма в класі підтримувати добрі стосунки. А якщо є друзі, то намагайтеся їх не кривдити і цінувати дружбу. Тому, що дружба має певні правила, яких люди, що товаришують і вважають себе справжніми друзями, завжди дотримуються.

(Слайд 12) Дидактична гра «Законотворці» (Читання з екрану кращими учнями з місця).

Вчитель. А які ще правила ви додасте до цього списку? Візьміть листочки, виберіть та відмітьте правильні варіанти відповідей.

Що ти можеш зробити для свого друга?

Подарувати свою улюблену іграшку.

Допомогти розв’язати задачу.

Покепкувати.

Довірити таємницю.

Пригостити печивом, цукерками.

(Слайд 13) Фізкультхвилинка для очей

VII. Практична робота. Обговорення ситуацій

Слайд 14

1. Хлопчик Андрій пропонує своєму другу Васильку купити сигарети і спробувати їх використати. Висловіть свою думку щодо цієї ситуації.

Слайд 15

2. Чотири дівчинки Аня і Маруся – подруги. Оленка і Оля теж подруги. Оленка і Оля кличуть Аню погратися, а Марусю - ні. Як поведуться Аня і Маруся?

Слайд 16 Продовження роботи за підручником (стор. 28)

Вчитель. Продовжимо працювати за підручником. Прочитайте самостійно текст на стор. 28 і дайте відповідь на запитання:

- Чи можлива дружба між дівчатками та хлопчиками?

Слайд 17 Технологія «Займи позицію»

- Які правила спілкування необхідні на твою думку виконувати тільки хлопчикам? А які тільки дівчаткам? А які усім? (Вибирають з підручника стор. 28)

Слайд 18

- Якими спільними справами можуть займатися хлопчики та дівчата?

Слайд 19. Руханка

Стало вранці ясне сонце,

Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

Будем дружно присідати,

Сонечко розвеселяти.

Встали – сіли, встали – сіли,

Бачте як розвеселили.

Стало сонце танцювати,

Нам час знову працювати.

Стало легко, добре враз,

Відпочили ми гаразд.

Слайд 20 Проблемна ситуація Вчитель:Вчора я отримала листа від Дениса. Він розповів свою історію і просить у нас поради. «У моєму класі вчиться дівчинка Оля. Два місяці тому їй зробили операцію, вона довго лежала в лікарні, а коли виписалась, стала часто пропускати заняття у школі. Я дізнався, що Оля не може носити портфель, а батьки не завжди можуть привести її до школи. Тоді я вирішив допомогти однокласниці. Одного ранку зайшов до Олі і запропонував свою допомогу. Дівчинка дуже зраділа. Біля школи мене з двома портфелями в руках побачили хлопці. Вони почали сміятися над тим, що я дружу з дівчиськом. А я не знав, що їм відповісти. Порадьте, будь ласка, що мені робити?»

Слайд 21 Технологія «Незакінчене речення» Вчитель:Чи схвалюєте ви поведінку Дениса? Закінчить речення: Я думаю, що … Я переконаний у тому, що … Я не сумніваюся в тому, що …

Слайд 22 Дайте оцінку вчинкам дітей

VIII. Робота з прислів’ями (Слайди 23 - 25)

- Збери прислів’я та поясни їх значення.

ІХ. Робота в зошиті (Слайд 26)

1. З ким із цих дітей ти хотів би подружитися? Хто з дітей тобі не симпатичний. (стор. 21)

2. Які риси ти хотів би бачити у своїх друзях і виховувати в собі? (стор. 20) Метод «Мікрофон» (Слайд 27)

Х. Підсумок уроку

Слайд 28. Гра «Так чи ні»

- Послухайте твердження. Якщо згодні – плесніть в долоні, якщо не згодні – сидіть тихо.

1. Коли хтось говорить – слухай.

2. Іронічно посміхайся, коли товариш відповідає неправильно.

3. Перебивай того, хто говорить і викрикуй свою відповідь.

4. Кожний говорить по черзі, а не всі разом.

5. Розкажи вчителю, що сусід по парті списує з чужого зошита.

6. Перебивай старших.

7. Якщо хочеш висловитися – підніми руку.

Слайд 29.

Вчитель. Згадаймо, що ми виконували колективний проект «Народна мудрість», зокрема вивчали мирилки. Розкажіть, які з них пам’ятаєте.

ХІ. Домашнє завдання. Слайд 30

Прочитайте у підручнику текст на стор. 27-28. Порадьтеся з батьками у виборі друзів. Принесіть фото друга, розкажіть, які риси характеру приваблюють тебе в ньому.

Слайд 31

- Діти, ви сьогодні добре попрацювали. Були активними, дружніми, зібраними, уважними. Молодці.

Слайд 32

А закінчити сьогоднішній урок мені хочеться такими словами:

Якщо друг у тебе є, життя радісним стає!

Бажаю вам, діти, кожному мати друга і не одного.

Тема:"Королева здоров»я". Скляр Н.І.

Вранці умиваю щічки

Із джерельної кринички.

Полюбляю танцювати.

Бігати і жартувати.

Обливаюся водою,

Із відра, само собою.

І роблю зарядку зранку

У садочку біля ганку.

Полюбляю спорт мій друже.

Лінощі мої він здужав.

В формі я себе тримаю

ІЦ міцне здоровя маю.

Бережу його для себе...

Що ж іще людині треба?

Царство знань:

Вперед несе вітрів крилатих зграя

Мої ідеї, мов легкі вітрила...

Скарбницю знань я трішечки відкрила

І сповнила думки свої до краю.

Я знаю все:

Куди річки впадають...

Я володію перлами науки.

Мої знання – то щастя запорука.

Себе без знань я не уявляю.

Царство творчості:

Намалюю синє небо

І складу вірша.

Пісню пригорну до себе –

Задзвенить душа.

На таланти я багата,

Як на цвіт гаї.

Людям радість дарувати –

Прагнення мої .

Муза творчості, панове,

Вмить захопить вас,

В світ натхнення мій чудовий

Думку мчить Пегас!

( Розкажіть онуку , жовтень 10. 2010)

Царство хвороб:

Не мийте ваші ваші ручки,

Не мийте ваші ніжки,

Не чистіть авші зубки –

І буде все гаразд!

І довго ви хворітимете –

Лежтимете в ліжку,

До школи не ходитимете -

І буде все гаразд!

Послухайте бактерій,

Послухайте всіх нас,

Товаришуйте з нами –

І буде все гаразд!

Бацила:

Нам відомо достеменно:

Де волого, брудно й темно,

Правлять бал завжди мікроби,

Розповсяджують мікроби.

Мікроби:

Ми – активні, всюдисущі,

Ми не осторонь, а в гущі,

Ми – бацили, ми – мікроби,

Ми ненсемо всім хвороби.

Кросворд на тему здоровя ( до королеви знань)

  1. Що треба чистити двічі на день? ( зуби)
  2. Рідина, якою ми користуємося. Щоб змивати бруд з обличчя, рук і тіла? ( вода)
  3. Що допомагає нам знищувати бруд на тілі? ( мило)
  4. Чим слід займатися, щоб підтримувати свій організм у формі? ( спортом)
  5. Що допомагає нашому організмому відпочивати і відновити сили? ( сон)
  6. Речовини які містяться в овочах і фруктах , дуже потрібні для здоровя людини? ( вітаміни)
  7. Що слід робити кожногоь ранку? ( зарядку)

Загадки

Що таке : живе і ллється,

Часом на камінь дереться,

Як немає – все всихає,

Звір і птах помирає ... ( вода)

Сама вода і по воді плаває .. ( крига)

Намистиночки нові

Ніч згубила у траві.

Вранці сонечко устало –

Намистинки підібрало . ( роса)

Пухнаста вата пливе крилата.

Чим вата нижче , тим дощик ближче... ( хмара)

Із – під гірки, з – під крутої

Прокрадається норою

Тай до моря утіка

Через лози по ярах. ( джерело) .

Розстелений кожушок,

На нім посіяний горошок. ( небо і зорі)

Білі овечки по небу блукали,

Впали додолу, в річку попали. ( хмари)

Голуба хустинка, червоний клубочок.

По хустинці качається, людям усміхається. ( небо і сонце)

Не сніг, не лід, а сріблом дерева прикрасить. ( іній)

Срібна зірка, біла – біла,

На долоню теплу сіла.

І як сіла, той розстала –

Голуба водиця стала... ( сніжинка)

Як живе, то летить, а впаде – то біжить. ( сніжинка)

Ішла пана вночі, погубила ключі;

Місяць бачив – не сказав;

Сонце встало – позбирало . ( роса)

Конкурс на прислівя про здоровя.

  • Будь, здоровий, як вода.
  • Глянь у воду на свою вроду.
  • Вода все сполоще, крім лихого слова.
  • Куди вода тече, там травиця росте.
  • Вода камінь точить.
  • Вода пливе – час минає.
  • З малого джерела велика річка буває.
  • Де вода, там і верба.
  • Тиха воде, береги рве.

Ранкова гімнастика.

Добре те, що сонце світить. ( піднімання рук вгору, 10 раз)

Добре те, що вітер віє. ( нахили всторону, руки вгорі , 10 раз)

Добре те, що ось цей ліс!

З намми разом, ріс і ріс! ( присідання на 4 рахунки, 10 раз )

Добре те , що в нашій річці

Синя, не брудна вода! ( руки піднімають вперед, імітують плавання, 10 раз)

І мене матуся рідна ( крокування на місці, 10 секунд)

Після школи зустріча. ( плескають в долоні)

Добре гратись на дворі. ( стрибки на місці, 15 раз)

Добре вчитися у школі!

Добре плавати в ставку! ( імітування плавання)

Добре те , що я живу! ( сідають за парти) .

Тести ( до королеви знань)

1. Більша частина роверхні Землі , вкрита...

а) водою, б) сушею.

2. У скількох станах вода перебуває в природі...

а) в одному стані, б) двох, в) трьох.

3. Властивості води такі...

а) текуча, немає власної форми, прозора, безбарвна, без запаху, без смаку.

б) зі смаком, з запахом.

в) не еабуває форми посудини, в яку їїї наливають.

4. При нагріванні вода...

а) розширюється б) стискається.

5. У воді розчиняються....

а) крейда, глина, б) олія, бензин, в) цукор, питна сода, сіль

6. Випаровування – це...

а) перетворення води – рідини на пару, б) перетворення води з рідого стану на твердий при температурі нижчої від 0.

Вірш про здоровя

Здоровя – основа усього на світі,

Здоровими бажають бути усі діти.

Для цього потрібно щоденно вмиватись,

Робити зарядку і тепло вдягатись.

Себе гартувати водою і сонцем

І солодко спати з відкритим віконцем.

І їсти усе, що на стіл подають,

Бо ж страви нам росту і сил додають.

Поводитьись добре, усіх шанувати,

Не плакать, не киснуть, не капризувати.

Не гратись з вогнем, не стрибать під машини,

Що мчать по дорогах щодня без зупину.

Себе берегти для матусі і тата,

Накази їх всюди виконувать свято.

Бесіда для учнів 1-4 класів «Підсумкова бесіда. Самозахист від ДТП».Дудник Я.А.

Мета: перевірити практично знання учнів із правил дорожнього руху та безпечної поведінки на вулиці; вчити самозахисту від ДТП; виховувати культуру поведінки на вулицях.

Обладнання: плакати, малюнки.

Хід бесіди:

Девіз бесіди: «І людну вулицю і стежку вибирайте, щоб і життя, й здоров’я зберегти»

І. Організація класу

В житті тобі все буде ясно,

Пройдеш сміливо скрізь завжди,

Якщо ти вивчиш знаки вчасно,

Тоді й не трапиться біди.

ІІ. Розповідь учителя

Ø Сьогодні на уроці ми на практиці закріпимо правила вуличного руху і розвиватимемо навички правильного орієнтування в окремих ситуаціях.

Гра «Хто краще орієнтується»

За командою учні розходяться по намальованому майданчику і починають там рухатися. Коли ведучий говорить: «Стоп», то усі зупиняються. Ведучий підходить до декількох учнів і запитує: «Ти хто?» Якщо учень стоїть на «зебрі», він каже: «Я пішохід», якщо на дорозі — «Я — машина» тощо. По­тім рух знов поновлюється.

Гра «Збери прапорці»

Клас об’єднується у чотири команди. Кожна команда отримує пакет із завданням, яке необхідно виконати практично. У листі накреслено маршрут руху за дорожніми знаками. Рухаючись за схемою, необхідно зібрати прапорці, що розташовані біля кожного вказаного дорожнього знаку. Після виконання завдання рахуються прапорці, якщо їх кількість відповідає заданій, то команда впоралася із завданням. (Кількість прапорців на кожному маршруті різниться.) За бажанням можна присуджувати командам бали.

Самозахист від ДТП

Кращим засобом самозахисту від ДТП є виконання правил дорожнього руху. Досягти цього можна, завжди дотримуючись пішохідної дисципліни, а саме:

Ø не переходити дорогу на червоне, світло незалежно від наявності на ній автомобілів;

Ø не вибігати на проїзну частину з тротуару, можна лише спокійно зійти, попередньо оцінивши ситуацію;

Ø ходити лише тротуарами, а якщо вони відсутні — по узбіччю, обов’язково повернувшись обличчям до транспорту, що рухається,— тоді не тільки водій бачитиме пішохода, а й пішохід — водія;

Ø зібравшись переходити вулицю, спочатку подивитися ліворуч, а, дійшовши до середини,— праворуч;

Ø на дорозі відстань до автомобіля залежить від швидкості, з якою той рухається, отже, навчіться розраховувати, коли до авто далеко, а коли — близько; при цьому пам’ятайте, що навіть при швидкості 60 км/год гальмовий шлях автомобіля буде довшим за 15 метрів.

Пам’ятайте, що причиною ДТП може стати не тільки наїзд автомобіля або мотоцикла, але й велосипеда. Нерідко саме велосипедисти є джерелом напруженості на вулицях, у дворах. Чітко визначте для себе межі території для прогулянок, вулиці переходьте тільки в групі з іншими пішоходами.

Дидактична гра «Що в мені хорошого?».Романюк Т.А.

  • Діти надписують сонечко, вказуючи, які гарні риси характеру їм притаманні.

Учитель Сонечка в класі враз засіяли,

Зразу тепліше й світліше всім стало.

Цікаво як вийшло, погляньте, будь ласка:

В нас — мамина ніжність,

Бабусина ласка,

Татова сила, дідова щирість,

Веселість сестриці і турботливість,

Братова вправність

І друзів гостинність,

Мудрість людська

І любов Батьківщини...

Та кожен з нас — унікальний.

Нема на світі другої

Такої ж, як Я, людини...

Діти

А тепер наш другий клас

Стане сонечком для вас.

Учитель

У нас чудові діти,

Що зможуть вас зігріти...

  • Учні розповідають, яка в кого з них голов­на риса характеру.

Дидактична гра «Засвітило сонечко для всіх».

  • Діти тримають сонечко (2—3 дітей). Решта (діти, батьки, гості) по чер­зі називають гарні риси (найкращі) свого «Я» і стають «промінчиком» сонечка.

Чим більше промінців, тим ясніше сяє сонечко.

Всі вітають одне одного, дякують одне одному.

Учитель

Спалахнула свічечка ясним полум'ям.

Підійдіть погрітися, кому холодно...

Крихітку любові нашої візьміть,

Добрі слова наостанок скажіть!

  • Кожний, хто хоче, говорить слова звертання чи подяки, ділиться сво­їми думками.

Дидактична гра «Що в тебе хороше?» (Чим я зігріваю людей?)

Сашко — дотепністю; Влада — ніжністю; Гліб — розумінням; Сергійко — турботою...

  • Дітям ще важко називати риси характеру, тому можна заготовити заздалегідь про­мінці з написаними рисами характеру, а діти тільки розподілятимуть їх.

Учитель Отож, любі діти!

Нам разом гарно жити,

Бо кожен з вас

Несе для нас

Найкраще, що є в людині,

На радість нам, батькам, гостям

І неньці Батьківщині.

І запам'ятайте назавжди, навіки:

Ти можеш бути, мій друже,

Маленьким іще,

А сонце в тобі —

тепле, щедре, велике!

Матуся Діти, дійсно виходить диво:

В унікальному Я стільки МИ укладається.

Щоб виросло Я, стільки люди стараються,

Дарують нас любов'ю і теплом,

Коханням, ласкою, відвертістю, терпінням...

Діти і батьки додають свої слова.

Учитель І ми за це відплатимо добром,

Любов'ю, працьовитістю, сумлінням...

Як Влада, будемо турботою всіх зігрівати,

Як Гліб — мислити, як Марік — вболівати,

ЯкЖеня — заспокоювати, як Лєра — розважати...

Діти

Ми зуміємо для вас

Сонечками стати!

Діти виконують «Пісню про Сонечко».

Матуся

Візьми, дитя, з собою сонце доброти,

Любові, ніжності, турботи...

Нехай його невтомні промінці

Ніколи не цураються роботи.

Татусь

Хай пам'ятає серденько твоє

Про ніжність, відданість і ласку,

І стане схожим все життя твоє

На добру, мудру і щасливу казку!

Син (донечка)

Світить завжди! Світить усюди!

Цього ж бо потребують люди!

Світити ясно до кінця —

Любов'ю виповняти вщерть серця!

Завжди! До днів останніх донця!

Це гасло у житті моє і сонця!

І мрію я про щастя і успіх...

Я буду ясним сонечком для всіх!

Задачі-жарти.

1. Листоноша Пєчкін підійшов до хатинки, а в ній хтось є. Пєчкін і питає:

- Гей ти, у хатинці, в тебе дзьоб є?

- Немає.

- А хвіст?

- Є.

- Ти з копитами?

- Ні.

Чи можна за цими відповідями дізнатися, хто зна­ходиться в хатинці? Якщо ні, про що слід запитати ще?

2. Якось листоноша Пєчкін приніс листи: Шарикові — один лист, Матроскіну — вдвічі більше, ніж Шарику, Дяді Федору — вдвічі більше, ніж Шарику й Матроскіну разом. Скільки всього листів приніс друзям Пєчкін?

3. На посилці, яку приніс Пєчкін, написано: "Маса нетто 7 кг". Це означає, що в посилці лежить корисний вантаж масою 7 кг. Друзі зробили такий самий ящик. Скільки цеглин масою по 3 кг 500 г кожна потрібно туди покласти, щоб ящик важив стільки ж, скільки посилка?

4. Щодня галченя Хтотам збирає в саду гусені стільки ж, скільки важить саме. Скільки гусениць збирає галченя впродовж дня, якщо маса однієї гусениці півграма, а маса Хтотама — 150 г?

5. Дядя Федір із друзями посадили картоплю: 20 рядків по 10 картоплин у кожному. Картоплі
вродило багато - де була одна, стало 10. Скільки картоплин виросло в полі?

6. Якщо Дядя Федір варить обід, то йому на приготування потрібно годину. Якщо Шарик робить пироги у вигляді сосисок, то він витрачає часу в 2 рази менше, ніж Дядя Федір. Кіт Матроскін готує молочну бовтанку в шість разів швидше, ніж Шарик пироги. Скільки часу витрачає на приготування обіду кіт Матроскін?

7. Подалися якось кіт Матроскін і галченя Хтотам на риболовлю. Матроскін узяв із собою банку, в якій було 40 черв'яків. На 5 черв'яків кіт упіймав 5 рибинок, ще 7 черв'яків риба з'їла, але не впій­малась. Аж тут Матроскін глянув, а черв'яків вже не­має: останнього галченя доїдає. Скільки черв'яків склював Хтотам?

8. Одного разу приходить Дядя Федір, а на вікні — лише 8 порожніх горщиків, а квітів нема — з'їла корова Мурка. Скільки квіток з'їла Мурка, якщо в половини вазонів було по 2 квітки, а в решти — по З?

9. Корову Мурку насварили за те, що з'їла квіти, і вона стала обережнішою. Якось зазирнула
Мурка у вікно, а там знову квіти в горщиках. Вона не наважилась їсти всі квіти, а з'їла лише половину. Наступного дня - знову не всі, а тільки половину. І третього дня - знов половину того, що лишилося. Четвертого дня Мурка зазирнула у вікно, а на підвіконні
лишилась одна квітка. Скільки квіток було на підвіконні із самого початку?

Кiлькiсть переглядiв: 1940

Коментарi

  • lendaKap

    2018-03-20 13:46:56

    [url=][/url]. . . [url=][/url]...

  • Robertsnarm

    2018-02-15 18:16:30

    Ремонт кофемашин на дому —[url=1001-remont.ru/ps.php]1001-remont.ru/ps.php[/url]...

  • Freddietew

    2018-01-27 19:18:45

    Mar 21, 2017 The good news is that Snatch has ample room to work with over the course of its 10 45-minute-long episodes, and by the end of the second Thomas And Friends: The Great Race Thomas goes to the Great Railway Show and Join Thomas and his new international friends in this high-speed musical Watch full movies online Free movies online Movietube Free online movies full [url=http://watchtvonline.io/season/big-stars-little-star-season-s2-schedule-review-watch/]check that[/url] 1 May 2017 High...

  • MolinCek

    2018-01-22 06:03:33

    [url=https://goo.gl/1AbB6x][IMG]https://globe-invest.online/lc/images/Baners/GIO-1-set-22-468x60%20anim%20gif.gif[/IMG][/url] Новый, долгосрочный проект [url=https://goo.gl/1AbB6x][b][color=#0000FF]Globe-Invest.online[/color][/b][/url] Стабильные,ежедневные выплаты! [QUOTE] машинный перевод с сайта Наша программа предназначена для людей, желающих получить финансовую свободу, но неспособных сделать это, потому что они не являются финансовыми экспертами. Globe-Invest.online - это долгосрочная частная программа с высокой доходностью, подкрепленная рыночной торговлей и инвестированием в различные фонды и деятельность...

  • VesnavserTuh

    2018-01-12 05:54:23

    Всем здрасти! Хочу поднять такую тему "здоровья", делимся сайтами о здоровье, ведь чем больше мы будем знать тем, лучше) Вот я первая и начну, надеюсь админ будет не против) Сайт о здоровье с интересными темами: [url=http://effectpromo.ru/]бесплатный врач[/url]...

  • Roberttclouh

    2017-12-06 07:09:28

    variant2...

  • Jessetix

    2017-11-23 05:03:14

    Новости компьютерного мира тут [url=http://alvarvas.com/]alvarvas.com[/url]...

  • SusanCheal

    2017-11-06 17:49:38

    [b]Перейдите ниже по ссылке, чтобы получить кредит:[/b] https://ad.admitad.com/g/1a4e6280347ac794b137cb39f7ffa1/ ----------------------------------- Можно ли вывести деньги с казино big azart. Лучшие онлайн казино на деньги в рублях c мин выво.Так компании завлекают игроков испытать…Сегодня можно с уверенностью сказать, ч…Конечно если вы хотите использовать наи… Онлайн Казино Big Azart.Как же можно вывести бонус из казино Чтобы бонусные деньги стали доступны для вывода, вам предстоит осуществить ряд ставок...

  • Armandodot

    2017-11-06 10:10:58

    Alergyx – это уникальная, безопасная и эффективная комбинация растительных экстрактов, которая, будучи принятой внутрь, уже в течение 10 минут блокирует реакцию организма на аллерген, останавливая или предотвращая проявление аллергии. Полный курсовой прием препарата в течение 30 дней полностью избавляет от хронических форм недуга, очищает от токсинов и восстанавливает организм. ALERGYX помогает нашему телу выработать собственные «блокирующие антитела», которые НАВСЕГДА ИСКЛЮЧАТ ВОЗМОЖНОСТЬ ПОВТОРНОГО ВОЗНИКНОВЕНИЯ АЛЛЕРГИИ...

  • Armandodot

    2017-11-05 01:56:08

    Alergyx – это уникальная, безопасная и эффективная комбинация растительных экстрактов, которая, будучи принятой внутрь, уже в течение 10 минут блокирует реакцию организма на аллерген, останавливая или предотвращая проявление аллергии. Полный курсовой прием препарата в течение 30 дней полностью избавляет от хронических форм недуга, очищает от токсинов и восстанавливает организм. ALERGYX помогает нашему телу выработать собственные «блокирующие антитела», которые НАВСЕГДА ИСКЛЮЧАТ ВОЗМОЖНОСТЬ ПОВТОРНОГО ВОЗНИКНОВЕНИЯ АЛЛЕРГИИ...